Suck, dubbelsuck och trippelsuck

Tänk så fort saker kan förändras och göra så att det man tänkt och planerat bara faller ihop och blir något helt annat. Idag skulle jag åkt och käkat lunch och fördriva några timmar med min bästa vän men så blev det inte!
Min bil har pajat och behöver nya bromsar, hjullager och avgassystem och det kan inte fixas förrän den 3 maj men jag skulle få låna bil idag och även i morgon till jobbet så jag klarade av vardagen innan 3 maj. Tyvärr dök det upp akuta problem för den som skulle låna ut sin bil viket innebar att bilen var tvungen att användas av ägaren själv och poff...så blev lilla jag utan och kom inte iväg till min vän. Suck! Jag hade verkligen sett fram emot detta möte och känner mig så himla ledsen och besviken nu men helt klart är det ju så att akuta händelser går före och det är ju inte heller min bil så ......
 
Jag fick meddela min vän om att jag inte kommer och vi får ta ett annat datum vilket på ett sätt inte är hela världen men jag hade behövt denna träff och jag tror att även min vän blev besviken. Bara att ta nya tag och reda ut även detta och se tiden an och låta allt ha sin gång. Någon gång måste det väl vända och lite tur rinner in igen. Nu blir det ut och springa av sig lite negativa tankar och känslor för att åter försöka hitta en balans.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0