På G

Ännu en vecka har rusat förbi, men jag ser i alla fall att det har lugnat sig en del och jag har matat igenom min "måste göra" lista så att det blir mindre och mindre kvar där. Nu är det jobb i helgen som gäller och sen en tur till Jönköping för att kolla pappas öga sen är nog det mesta av den enormt långa och jobbiga listan klar. Idag tog jag även tag i mitt jobbletande igen och sökte 2 st administratör jobb, förmodligen blir svaret det samma som alltid men jag har i alla fall sökt.  Ett viktigt moment på "måste listan" är att ta tag i träningen igen och det ska jag försöka göra till nästa helg. Då är (hoppas jag) min älskade dotter här och sover över och då kan vi ta ett träningsvarv ihop, längtar som attan tll dess.
 
Jag hittade den bäddsoffan jag vill ha på en säljsida och inväntar nu svar från henne och hopppas att det går igenom så jag kan köpa den och få ordning på kontoret/gästrummet. Ska även efter jul sen försöka köpa de 2 köksstolarna jag vill ha till köksbordet. Nu är det dags att ta ett varv med odjuren och sen sova för att ladda för lite mer jobb. Men helt klart känns det att jag har hittat en väg och är på gång mot nya mål.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0