Hösten står för dörren

Tänk vad tiden går fort! Jösses rent ut sagt. Hela sommaren har bara rusat iväg och nu är det redan höst. Jag som skulle hinna med så mycket, skriva, måla och bara va! Inte ett dug hann jag med, inte ens att skriva här och uppdatera läget. Hur kan min kalender bli så jäkla fulltecknad hela tiden, fast jag verkligen försöker att hålla alla bokningar ute och inte lasta på mig för mycket, då jag inte orkar det längre. Ändå är den helt rödmarkerad i stort sett hela september och dessutom ska jag hinna med och jobba. Puh! Det är väl igentligen inte så konstigt, jobbet tar mycket tid och sen har vi pappa och allt som ska göras där, sen blir det tandläkare, läkarbesök, mammografi och allt annat som ska bokas in och så var det fullt. Suck!!
 
Nu har jag i alla fall fått i ordning på tomten och altan till hösten så det är klart, nu i eftermiddag tar jag tag i pappas hus och sen är det klart också. Jobbet har övergått till fast från provanställning och nu har jag en ny bil, tjoho. Man kan ju i alla fall säga att allt går åt rätt håll och när det nu går mot vinter så ska det väl förhoppningsvis lugna ner sig lite. Nu börjar snart hockeyn och det ska bli kul....... hoppas jag ! LHC är dom bästa, Heja heja hej Cluben! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har mycket om dig och omkring dig. Men tro inte för en sekund att just Du behöver dra i handbromsen någon gång. Du är viktig, Du är älskad av din familj och dina vänner. Åk på lite egentyr nån dag eller två och koppla av från omvärlden, fyll på med goda energier, andas. Njut av dina gubbar som slirar runt på isen och jagar pucken, älska varje sekund med ditt barnbarn, ta vara på mor-dotter/tillfällena. Upphör aldrig någonsin att vara Du, då är det bättre att att ta bort en rödmarkerad dag för att istället priotera Dig!

Må gott min vän!

2018-09-05 @ 11:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0