Snö igen :-)

Tjoho, då kom det äntligen lite snö igen och det är välkommet. Så ljust och fint ute direkt och kroppen fick sitt med att skotta igen. Då pappa är inlagd på US så åkte jag hem till honom och skottade också så 3 ställen är skottade och kroppen känns stel och detta kommer ge träningsvärk i morgon hehe..... Nu har jag kört igång på nya schemat och det gör ju då att jag inte har mycket ledigt alls längre utan bara den dagen jag går av och en tlll. Jag gick av i måndags morse och går på nu onsdag kväll igen, sen går jag av fredag morgon och går på måndag kväll. Det kommer bli lite kämpigt men ekonomin behöver detta och då är det bara o bita ihop och köra på. Det gör minst 2 tusen i månaden i alla fall och det är välkommet.Nu ska jag bara kämpa på och spara pengar så mycket som möjligt så jag får ihop Ozzies operation och förhoppningsvis en buffert också så jag inte bara står där och faller med akuta händelser. Men då får det inte hända så mycket på en gång som i fjol, tandläkare flera gånger och sen veterinär och allt på bara 3 månader, då faller bufferten fort. Usch usch, hoppas nu att året får bli lugnt och det inte händer så mycket utan allt lunkar på och håller sig. Nu ska jag snart ut med hundarna och sen ska jag ringa sjukhuset och se om pappa får komma hem idag eller om han blir kvar. Hej hopp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0