Sommar

Jaha då var juni här och första sommarmånaden släpper regn och blåst och inte speciellt varmt väder. Visserligen har de lovat värme i veckan så vi får hoppas att det blir lite sommar nu. Själv har jag nu kommit fram till v 12 på schemat vilket innebär att jag jobbar från söndag 2 juni till kl 07 den 10 juni med bara torsdag ledigt på schemat. Tuff vecka väntar med andra ord! Men lite positivt är det runt mig just nu i alla fall. Jag har jobbat i fatt en hel del saker så jag ska kunna ha ledigt de dagar jag har ledigt nu framöver, det enda jag inte har haft ork och motivation för är skriva men hoppas att det kommer på min ledig vecka som börjar den 10 juni kl 07, Gud vad jag längtar dit! Jag har lyckats klippa av allt gräs och det måste jag väl göra igen när jag är ledig men det känns ändå som jag matat av en hel del och ska kunna vara ledig och bara slappa och skriva och måla lite då och träna förstås. Hur som helst så behöver jag vara ledig och bara andas lite och sen är det inte långt till semestern som blir nästan 4 veckor ledigt. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0